-
Kundvagnen Àr tom
FrÄgor:
Förpackningen levereras med Bring och Post Sweden och leveranstiden Àr 7-11 dagar. Det kostar 49 SEK att fÄ bestÀllningen levererad.
Leverans sker â utan utdelning â till nĂ€rmaste postkontor, Bring eller postbutik.
Ă ngerrĂ€tt â har du Ă„ngrat ditt köp?
Du har 14 dagars Ă„ngerrĂ€tt hos Harmony Life Sweden. Ă
ngerrÀtten börjar löpa frÄn den dag som du mottar varan.
Du kan utnyttja dig av ÄngerrÀtten bara om du sÀnder varorna tillbaka i huvudsakligen samma skick och mÀngd. Det betyder att vi ska kunna sÀlja varan Ät en annan kund och att varans försÀljningsvÀrde dÀrför inte har fÄtt minska, medan den har varit i din besittning. Det innebÀr dÀrför att produktens tillslutning och förpackning inte fÄr vara öppnade.
Se till att returnera varan ordentligt förpackad.
Om du Ängrar köpet kan du returnera varorna till: Harmony Life, Ukmerges g. 220, Vilnius 07157, Lithuania (Litauen)
Kom ihÄg att vi inte tar emot paket som Àr sÀnda mot efterkrav.
SÄ snart som vi har kontrollerat och godkÀnt din returvara, Äterbetalar vi ditt tillgodohavande. Det sker inom 14 dagar efter det att vi har mottagit varan. Den enda utgiften du har nÀr du Ängrar ditt köp Àr fraktkostnaderna för att returnera varan till oss.
Vi ber dig bifoga en kopia av din bestÀllningsbekrÀftelse nÀr du sÀnder en vara i retur till oss. Det underlÀttar hanteringen och du fÄr ditt tillgodohavande snabbare.
Reklamation â Ă€r det nĂ„got fel pĂ„ varan?
Enligt lag har du 24 mÄnaders reklamationsrÀtt nÀr du handlar över nÀtet. Det betyder att du, beroende pÄ den föreliggande situationen, antingen kan fÄ varan reparerad, utbytt, pengarna tillbaka eller rabatt pÄ priset.
Det Àr givetvis ett krav att reklamationen Àr berÀttigad och att felet inte uppstÄtt till följd av felaktig anvÀndning av produkten eller annat beteende som vÄllat skada.
Du ska alltid reklamera inom âskĂ€lig tidâ efter att du har upptĂ€ckt bristfĂ€lligheten eller felet pĂ„ varan. Om det sker inom tvĂ„ mĂ„nader efter att bristen eller felet uppdagades, sker reklamationen alltid inom rĂ€tt tid.
Om reklamationen Àr berÀttigad, Äterbetalar vi ocksÄ dina (skÀliga) fraktkostnader för att returnera varan till oss. Kom dÀrför ocksÄ ihÄg att begÀra en kvittering pÄ försÀndelsen.
Du ska sÀnda varan till Harmony Life, Ukmerges g. 220, Vilnius 07157, Lithuania (Litauen)
NÀr du returnerar varan, ber vi dig beskriva problemet sÄ detaljerat som möjligt.